10 Maj

Sitter hemma nu, nyss hemkommen från Sophie & girlsen ;)
Men när jag kommer hem är det tända ljus i lägenheten och helt städaaaaad :D
Min underbara pojkvänn hade städat & diskat o gjort iordning allting. Blev så glad att jag nästan började gråta!
Man får en helt annorlunda uppskattning över sånna saker för det e ju ngt som e ansträngande att göra själv, det är någonting som tyngs ifrån ens axlar liksom.
Visst är det helt underbart & snällt om man får rosor eller ngt annat gulligt men detta är en annan grej :)
Vet inte om det e ngn som förstår mig men det tror jag nog !



I´m like a butterfly. Beatuiful to watch,
but hard to caught.

But You Caught Me ! <3



Älskar dom här figurerna :)


Nähe, nu ska jag söka jobb !

& Sedan kolla på Vampire Diaries, dom sista avsnitten jag har nerladdade nu.
Så nu blir det bara o vänta en månad eller ngt så får jag börja kolla dom på tv för jag e lite i förväg nu ^^ Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0