23 Mars

Bara fyra dagar kvar sen e jag påväg hem till det kalla sverige och den lilla sketna byn forserum.
Har det härligt här i Thailand, men tankarna följer med en.
Man kan ju faktiskt inte fly från sig sjäv som jag har försökt att göra så många gånger!

Tankarna kommer upp i mitt huvud av förhållanden jag har haft, man sa föralltid och jag älskar dig och bla bla bla. Det e ju bara för stunden, för stunden är orden sanna men sen blåser allt bara bort och den ena kanske aldrig mer tänker på det.
Men det gör jag, jag vill aldrig säga någonting till någon som inte kommer att betyda samma sak förevigt.
Det känns meningslöst på något vis.
Varför säga föralltid när man inte menar det ?
Varför säga jag älskar dig när det inte är tillräckligt ?

Vi delade på Kärlek , jag tog Kär .
Du tog Lek!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0