2 Mars


At this moment there are
6470818671 people in the world
some are running
scared, some coming home,
some tel
l lies to make it through the day,
others are just not facing the
truth,
some are evil men at war with good,
and some are good struggling with evil,
six´s billion in the world, six´s billion souls, and sometimes, all you need is one...



Jag har sett 7 säsonger av oth nu och jag älskar det!
Man blir så glad i själen av att se dom här otroligt duktiga skådespelarna.
Sen så är det ju så att jag är lite förälskad i Chad Michael Murray också ;) !
Men jag har sagt det innan & jag säger det igen:
Om jag så har man & barn och jag får en kväll med den här snyggingen tvekar inte jag en sekund ;)


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0