21 Juni


Kollat på Easy A , rolig & bra tjej film verkligen ;) Rekomenderas till en tråkig kväll!


Detta var en film jag blev super glad över med tanke på slutet :)
Men man kan väl säga att jag är en mycket känslosam människa ^^




Nu förtiden har jag blivit så himla stressad över allting, vet inte vad det är med mig.
men det löser sig väl och jag kommer över det snart förhoppningsvis :)
Jag var på en intervju idag som personloig assistent, hoppas verkligen jag får det.
Men det är ju så mycket svårare än ett vanligt jobb,
personen som behöver assistans måste ju verkligen tycka om en jätte jätte mycket.
Verkade som han gjorde det men troligtvis kommer det ju massa andra på intervju också :/ suck..
Men jag hoppas :)





Nu till mina tankar ..
Tänkt myket på mitt ex  det senaste,
men inte att jag saknar honom.
ABSOLUT INTE!

Grejen är ju det att jag inte blev särskilt uppskattad kan man väl säga kort & gott.
Och nu har han en ny som han verkar göra precis allt hon vill, tex åker iväg med hennes vänner..
Han kunde aldrig göra något sånt med mig, kanske låter som en löjlig sak men för mig betyder det mycket.
Det känns som om man inte är värd lika mycket som andra människor.
Jag är helt säker på att någon av er som sitter och läser mig blogg har känt samma sak någon gång.
Det behöver inte gälla ett ex, det kan gälla ett syskon, en förälder, släkting eller en vän.
Bara att man kan känna sig så nertryckt av någon ibland även fast dom kanske inte ens finns i ens liv längre + att man inte vill det.. Ja, det är väldigt konstigt och självklart tycker min sambo med att det är konstigt.
Men jag är väl helt enkelt en komplicerad personeller kanske baar just för killar ?
Hmm, vet inte .
Snälla: missförstå mig inte nu, för jag är verkligen galet förälskad i min sambo och vill inte ha mitt ex!


Kan ni inte skriva en kommentar om ni förstår vad jag menar ?
Ni kan vara anonyma :)





Jag har blivit rödhårig nyligen, jag vet inte om jag ska behålla det eller färga om det om en månad eller något.
Vad tycker ni ?





Två helt olika bilder jag vet .. Hade inga bättre just nu!

Men vad tycker ni ?
Rödhårig eller Brunett/Svart ?




Kommentarer
Postat av: Anonym

Gick inte att kommentera ditt andra inlägg så gör en kommentar här istället. Måste börja med att säga att du passar jättebra i din nya hårfärg!

Jag har känt precis så som du beskriver i inlägget ovan och det är svårtförstå ibland varför man själv inte fick den behandlingen för man var ju värd den egentligen. Och ibland så är det kanske de där personerna som gör att man förstår hur bra man har det med sin nuvarande kille. Det gör att man inser att bland alla as som finns där ute så har man lyckats hitta den som faktiskt bryr sig om än och tar det som en självklarhet att umgås med ens vänner hur jobbiga han eller hon än tycker att de är. Jag måste avsluta med att säga att du och din pojkvän är extremt söta tillsammans och jag hoppas verkligen att det kommer hålla!! :D

2011-06-22 @ 00:11:23
Postat av: Louise

Anonym:

Vad glad jag blir, tack så jätte mycket för dom snälla kommentarerna :)

Hoppas jag med att vi kommer göra, men det är jag nästan helt säker på :)



Ja, det är svårt det där.

Men jag hoppas att om någon skulle sitta i den situationen nu att dom tar tag i det innan det är för sent. För små grejer kan leda till större saker. Det är så livet är !



Kram :)

2011-06-22 @ 00:27:28
URL: http://theperfectcatch.blogg.se/
Postat av: Becka

Jag förstår precis vad du menar med det du skriver! Det är så jävla trist med såna personer som dom, de som kan vara riktiga svin och ha ngt slags "ego" tänkande när det gäller en.. Men sen när det helt plötsligt gäller ngn annan person så offrar de sig allt typ!..



Men på tal om annat med =).. Den rödaktiga färgen är supeeeer fin Louise! :)



Och ja, jag träffar dig mer än gärna efter helgen :D .. För mig spelar inte dag ngn roll. Du kan ju göra så att du skickar iväg ett mess till mig i slutet av helgen så bestämmer vi ngt! =) Kram!

2011-06-22 @ 20:15:51
URL: http://kriim.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså.. jag förstår o det gör så jävla ont.. Men det är bara o inse den hårda sanningen... Man var inte rätt för varandra. Han älskar henne mer och du älskar din sambo mer. Han kanske gör mer för henne än dig men du kanske gör mer för din sambo än du gjorde för han utan att ens tänka på det för ni är rätta för varandra. Verkligen älskar varandra. är det inte så så kan man alltid tänka att man kom undan .. o vaa glad för det. för ifall han inte hade mognat de när han var med en vill man helst ha en som är lite mognare :P

2011-07-06 @ 12:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0