24 Januari

Hur snälla än killar verkar vara så är vi ändå lika ruttna inuti som vilken annan person som helst.
Så skit i att tänka : Näe jag vill inte leta efter en som är snygg & alla tjejer är ute efter honom .
Tänk istället: Vilken kille jag än väljer så spelar det ingen roll, vid något tillfälle kommer han alltid att vara en riktig f*tta mot mig.

Tjejer förlåt, men det finns ingen "Mr right" därute.
Ni kommer hitta en som ni helt enkelt trivs med och som ni lätt kan förlåta.
Så enkelt är det !


Och gör man en fittig sak mot en tjejkompis som du sedan blir osams med och sen gör samma sak tillbaka.
Är inte det lite dubbelmoral då?
För tycker man att något är fel så gör man det väl ändå inte tillbaka ? + Lite värre ?


För övrigt så längtar jag till våren nu så jag kan ut o cykla med hero :)
& Självklart SOMMAREN så att man kan ut med sina vänner på krogen, gå till storsjön och ligga o sola o ta en öl för att sedan hoppa i och svalka av sig . LOVE IT!

Jag har börjat träna på gymmet här i forserum med, tränar alla dagar i veckan förutom söndagar.
Usch, en vilodag måste man väl ha ? ;)

I Helgen blir det nog att åka till Gbg och bo på hotell & bara ha det underbart :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Som sagt , så man behandlar andra blir man själv behandlad !

2011-02-06 @ 00:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0