16 Februari

Sitter & söker lite jobb, finns typ inga men måste ju söka iaf ^^
Är så glad över att vi blivit sams igen, eller så som vi var förut.
Känns ju jobbigt att vi både gick tillbaka till det förflutna en gång till men jag vet ju som du sa att det bara var det enklaste man kunde få, det betydde ju ingenting för dig.
Men för mig gjorde det ju tyvärr det, men du betyder mer!

Ska väl snart ner o sola o bli lite brunare :))
Köpte även Alli häromdagedn och har börjat äta dom, hoppas att dom hjälper ;) Annars får jag helt enkelt gå på det som jag gjorde innan, men det är för riskabelt just nu!

Måns, läskigaste katten ever !
Han hoppar upp igemte mig i soffan, vi gosar lite o så. Sen så fort jag slutar kommer det typ som en morrning från hans strupe och han vill att jag ska fortsätta... Han e döläskig, så jag gick ut i köket o tog ett glas med vatten o nu e han borta :)

Gjorde lite käk igår:
Koka såna där avlånga makaroner tills dom är klara
stek lax med valfri krydda (Jag använder buljong,soya,salt & svartpeppar)
Lägg allt i en ugnsform
och häll i creme freiche med valfri smak (brukar ta paprika)
In i ugnen en stund sen e det klart!
Jätte smidigt och man kan ju självklart ha i en massa olika mer saker :)


JAg & Meurling var i jkpg och jag skulle pierca mig, men det slutade med att jag sket i det och meurling fick en piercing i ögonbrynet istället ;)

Han passar jätte bra i det, som jag trodde :) Näe, nu ska jag sola, orkar inte sitta vid datorn mer. Pusss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0