14 Februari

Alla hjärtans dag, ja vad ska man säga ?
Det är en fin dag om man har någon att dela den med !
Jag har det på ett sätt o på ett sätt inte, men det är bara jag som står emot så vad kan man göra, försöka släppa taget om det man försöker skydda. Ja, mitt hjärta.

Det har varit en hård vecka med mycket känslor som har stormat omkring i mitt huvud.
Men jag får ta det som det kommer dag för dag!

Min praktiknisse ringde innan och sa att jag inte kunde få en praktik i forserum så det blir en i nässjö antagligen.
Och jag bad om att få antingen missbrukare i vård eller äldreomsorg.
Tycker att båda är rätt intressanta, skulle nog passa bäst i det förstnämnda men som hon sa så tar det ju på en mentalt. Men det får man ju själv märka!

Forgive sounds good, forget im not sure I could..


Jag trodde att han var perfekt, drömkillen..
Aldrig sett honom så innan även fast jag har känt honom väldigt länge.
Men aldrig den sidan, vet inte hur jag ska ta det.
Det är jobbigt nu att veta att jag lika enkelt kan bli sårad som han kan, innan var jag bara rädd att jag skulle såra honom. Tänkte inte på att det kunde vara tvärtom.
Men jag Älskar honom det gör jag, av hela mitt hjärta. Som en vän !
Skulle jag få bestämma skulle vi leva lyckliga i ala våra dar.
Men det är inte så enkelt, tyvärr.


När jag skriver här får man läsa mellan raderna,
detär bara då man ser vad jag igentligen uttrycker.



Im still angry as hell, but what could I do ? ..




Snart kommer iaf meurling o då ska vi åka iväg :)))
Kanske kommer hem med en piercing ;P








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0