30 November.

Det är så himla skönt att känna att man kan vara med sina vänner när man vill utan att pojkvännen klagar, skönt att kunna ha ett eget liv och inte fastna så i ett förhållande som många andra gör/gjorde.

Underbart att slippa känna att man måste ta hand om någon hela tiden när man är ute tex as skönt!
Sen känner man ju det med att varför ska jag säga att jag alltid kommer att stå vid hennes sida när hon snackar skit om mig till andra? Tex skriva att jag är en F*tta till en av mina vänner. Ja herregud, det är väl inte så smart att snacka skit om mig till mina vänner.
Känns skönt att ha vänner vid sin sida hela veckodagarna istället för bara på helgerna <3


Kommentarer
Postat av: Michis

om det är mej du menar med att snackat skit till dina "vänner" så kan jag dock bara minnas att dom snackat skit om dej. om det nu är denna personen som jag tror det är som yttrat sej kan du ju be henne berätta hela sanningen, med tex. det jag sa "jag vill inte stå här & snacka skit om någon, men jag kan yttra mej om det jag redan sagt till personen för det är inget skitsnack"

2010-11-30 @ 14:35:37
URL: http://kristetluder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0