28 November

I fredags blev det mc stugan & puben med en massa goa människor o massa gott att dricka hade en jätte trevlig kväll faktiskt !

Igår mblev det Hockey och efter den åkte jag; emil, Pw & Meurling in och åt på chili thai SUPER GOTT!!
efter det blev det lite film med pojkarna :)

Idag har jag och sötnosen varit o handlat en massa masssssaaa mat, fick knappt plats i frysen!
Det var nästan bara lyx saker och allt var otroligt billigt , så jag sken nog som en sol när vi gick från willys :)

Nyss ställt in falukorven i ugnen så snart blir det gott käk !
Sambon står & diskar o jag sitter vid datorn C:

svärmor var nyss här med och kollade på hur vi hade fått det i lägenheten, hon tyckte att det blev jätte bra & det tycker jag med!

Ikväll blir det Beck & Massa mys <3



People Changes - Things Goes Wrong - Shit Happens - Lifes Goes On


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0