26 November

Har haft en underbart rolig dag med natha , svahn & Sötnos ^^
Var på ullared i fleera flera timmar och köpte en massa fint till lägenheten,kläder & annat skoj;)
Sen åkte vi till a6 och handlade lite gott att dricka och jag handlade ett par nya vinterskor! Finfina !
Ikväll blir det puben , hoppas att det kommer mycket folk så att det öser på.
Snart kommer Johan , får se ifall tjejerna kommer innan pubben annars får vi tre spela förfest spelet själva, fast då är det risk för att vi inte kommer till puben ;p

Kommer säkert bilder på lägenheten snart så ni får se hur fint det blivit !

Vill bara säga också att jag älskar min morbror Totto, han är guldvärd <3

Jag är inte din djävul,
Jag är inte din ängel
& jag är inte din gud.
Jag är min egen ,
Louise Kristina Nathalie Helmersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0