Börjar blogga nu lite försiktigt .

Nu är det såhär , att på min blogg kommer det oftast bara att stå om mina tankar ,
känslor & saker jag gör .
Vill ni läsa det så gör ni det , om inte ut från min sida !


Börjar med att säga att jag äntligen har insett och förstått att mitt ex
och jag funkar inte och det har varit slut nu i nästan en månad.
Och vet ni ?
det känns BRA , även fast jag saknar honom på ngt konstigt sätt så har jag gått vidare med mitt liv
och jag hoppas att jag någon dag kan gå fram till honom och ha en normal konversation,
men det är sånt tiden får utvisa.

Jag lever med en annan nu , han är verkligen "boyfriendmaterial" och han är hur gullig som helst.
Han avgudar mig rent ut sagt och någon har aldrig visat såhär mycket känslor på detta sättet innan.
Pratade med honom igårkväll om allting mellan oss och jag var ärlig och sa att jag visste inte om jag ville att det skulle vara vi föralltid och jag visste inte riktigt om jag skulle kunna bli kär , riktigt kär i honom.
På något sätt känns det som att jag har gett upp hoppet , det kan inte bli bättre än såhär.


Nu till en annan punkt , jag saknar någon så fruktansvärt mycket ,
jag vet inte ifall det är bara vänskap eller vad det är.
Jag ångra mig så jävla mycket , men det går inte att ta tillbaka .
Fattar inte hur ja kunde göra så .. Men det är såhär livet är , man får ta smällar ..


Och nu till lite roligare : Imorgon är det spa som gäller med min kära mor och sen är det att tagga för fullt och fira Carros 21 årsdag och sedan kåken och dansa så att skorna glöder ;)
Här kommer lite bilder från kåken när det var Haloween
:





Kommentarer
Postat av: Dannii

Gissa vem som är överlycklig över att du bloggar igen , hihi (a) Jaaaa, det är jag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0