Ahopp ..

As bra kille, helt underbar , mysig, snäll , utseende, bra klädsmak, bra familj ... Ah shiet ..
Men så var det ju så att lilla Louise inte kan få tillräckligt med känslor .
Skit bra !
Nä , jag har ältat detta hela dagen och nu känner man sig helt ensam igen ,
men det är ju mitt val och sånt är livet !

Just nu känns det som att livet springer ifatt mig , och jag vet inte hur jag ska hinna med.
skit mycket att tänka på och så lite tid .


Nu till en roligare sak !
Jag ska försöka få tag i en tatuerares nummer och sen på onsdag
så ska jag och mina kära far gå dit och lämna materialet ;) WOHO !

Ska bli så jävla roligt att äntligen tatuera mig igen.
Men sen är det en sak jag funderar på ..
Och det är att om jag ska göra en hel sleeve så kommer jag kanske ångra mig , jag är ju tjej liksom ?

Saknar tiderna vi hade , saknar allt som var förut .


Man måste ibland stanna upp och tänka för att sedan orka gå vidare ..



Förlåt , villle verkligen inte såra dig ..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland är inte livet rättvist..

Men med rätt vägval så kommer att tacka dig själv i slutändan :)

2010-03-29 @ 21:53:34
Postat av: Dannii

Ibland är inte livet rättvist..

Men med rätt vägval så kommer att tacka dig själv i slutändan :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0