7:e Januari

Längesen jag skrev här nu får jag väl börja med ^^

Andledningen till at jag inte har skrivit är väl för at jag har haft så sjukt bra i mitt liv ;)
Nä men jag an säga det at jag är hur lycklig som helst nu med min "pojkvänn" och jag är glad över att jag gav honom en andra chans även fast jag tog chansen från någon annan . Men tar man inte chansen direkt och visar vad man går för så står ju inte jag kvar och väntar  tyvärr så är det så .
Men jag saknar den andra killen sjukt myckedt , men som en vän .
Var så sjukt skönt att prata med honom innan ,
alltid när man gick hem från en gemensam vän så gick vi och pratade om alla problem
och för mig kändes det nästan som att problemen bara blåste bort när jag och han pratade om det .
Men nu är den vänskapen över , är väl mitt fel antar jag .
Men jag kan säga att det är inte kul att såra någon jag är ingen iskall bitch med ett stenhjärta .
Okej ,visst det är kul att dissa killar. Men absolut inte att såra dom ...

Har tänkt på en sak .. Alla romanser man ser på tv och i filmer tror jag förstör ganska mycket i mina förhållanden..
För allting är så underbart där och då vill man ha det så i sitt förhållande .
Men har börjat tänka nu och om man bortser från allt man drömmer o så har jag det faktiskt bra .
Jag är lycklig med honom <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0