.....Tankar

Jag har det jätte bra nu, jag är verkligen lycklig med mitt liv, min sambo , min familj & mina vänner.

Men tankarna snurrar i mitt huvud och jag tänker på varför du kan göra allt detta nu med andra tjejer, varför var inte JAG värd det ? varför ? Jag gjorde ALLT precis allt för dig och det måste du väl själv veta.
Jag saknar inte dig, absolut inte. Men det gör så ont att veta att du inte tyckte att jag var värd din tid, din uppmärksamhet. Jag vill inte se dig, men ändå ser jag dig överallt och när man pratar om vad som helst och när jag är någonstans finns det alltid ngt minne eller liknande av dig. Du tog 3 år av mitt liv, du krossade mig fullständigt om och om igen. Och jag lät dig göra det, jag var så naiv så dum som alltid trodde på dina lögner.
Du hade mig virad runt ditt lillfinger.
Och fortfarande idag vill jag att du ska komma och be om ursäkt för allt du gjort mot mig, för hur illa du behandlade mig det mesta av tiden. Visst du behandlade mig inte alltid dåligt, men det satt alltid kvar, dom hårda orden och dom hemska blickarna. 
Jag vill aldrig mer ha dig, det vill jag inte. Men jag vill bara veta att du verkligen ångrar dig och jag vill att du ska säga att du förtjänade inte mig.
Jag vill ha en anledning för allt du gjorde mot mig.
Var jag helt enkelt så värdelös i dina ögon ?
Var jag inte värd någonting efter allt jag gjorde för dig?
Jag gav upp allt ett tag, absolut allt. USCH!
Jag tar aldrig åt mig av personer som säger dumma saker som försöker göra mig illa, men skulle du komma och säga något elakt till mig eller skicka ett sms med ett taskigt innehåll då skulle jag ta åt mig. Vet inte varför, men jag skulle det.

En sak jag ofta tänker på när du & jag inte var tillsammans, eller hade "uppehåll"
att jag var riktigt elak mot dig, men du vet fortfarande inte om det.
det skulle på ett sätt kännas bra om du visste alla saker jag höll hemligt för dig innan, för då¨skulle du veta att på något sätt just då var inte du värd någonting mer än ett sandkorn i mina ögon.

Näe, jag är så glad över att jag äntligen har någon som uppskattar mig för den jag är och inte vill att jag ska vara någon annan, någon jag inte är. Och jag kommer aldrig att göra dig illa.
Om det någon gång händer att vi skulle göra slut , då ska det vara för att vi bara vill vara vänner. Inget annat!


Tack föresten för Alla mina vänner & förra vänner att ni fanns för mig innan när jag hade det som värst <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0