8 december

Vaknade vid klockan 5 idag .
Fy fasiken vad tröt jag var ^^
Jag var ju uppe från klockan 2 igår eftermiddag till 9 på morgonen idag .
Fattar inte hur jag kunde vara vaken så länge, men kan ju faktiskt bero på nikotinplåstret ^^
Mickis ringde innan & ville kolla på film, men jag va för trött då :(
Så vi ska ta det imon istället ! LOVE IT !



Ibland saknar man faktiskt det där gamla som var för flera år sedan, när man kunde göra som man ville när man ville och hade inga som helst skuldkänslor, jag och en föredetta vän pratade mycket om detta.
Det var så skönt att slippa bry sig, man tog dagen som den kom och sket i konsekvenserna.
Nu har man fått växa upp & man har också fått ett samvete på köpet som man får dras med varje dag.
Visst man sårade väldigt många andra innan, men fy fan vad man själv mådde bra.
Jag skulle bara vilja spola tillbaka till den tiden och bara uppleva den en enda gång till..


Nu blir det snart film med Meurling, vi ska kolla på The uninvited, se om den e ngt bra att ha :)
Sen ska han iväg o spela Hockey kanske & då ska jag kolla GREYS ANATOMY !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0