16 December .


  • Julklappstips :
  • Till din fiende, förlåtelse.
  • Till en motståndare, tolerans.
  • Till en vän, ditt hjärta.
  • Till alla, barmhärtighet.
  • Till alla barn, ett gott exempel.
  • Till dig själv, respekt!

Älskade mor har varit här & hjälpt mig idag med tapetseringen i hallen, verkar bli jätte fint men än är det inte klart!
Meurling håller på att göra resten medans jag har vikt tvätt :)
Men nu e han och köper en ny bil , inget märkvärdigt men det e en liten golf iaf som e bekvämare att åka i än hans jkla 740 !! ^^

Medans mamma tapetserade så passade jag Lillebror Theo, han hade ett väldans humör idag men det e väl sånt man får ta, han skrämde mig lite med dom där tankarna att skaffa barn senare iaf.. Vet inte om jag orkar!
Visst det e ju lätt värt det men fy vilket ansvar och så mycket pengar !
Men visst e han söt , även fast han ser lite arg ut <3 :


Underbart söt unge är du Theo <3


Jag lägger mina sista rader för att säga
hejdå allt kommer och allt består ,

hjärtan som brister vänner man mister .
tårar som rinner, blir till bara fler oförstådda minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0