15 December

Dagen började med Promenad med Mickis :))
Sen åkte vi hem till henne och jag lånade ett par snygga jeans leggings tills lördag !

Meurling kom och hämtade mig, vi käkade på den där restaurangen igemte mc donalds på a6 :)
Sen blev det julklappsköp till honom, han var tvungen att prova det jag skulle köpa så det blev ju ingen överraskning. Men han får den ju ändå för tidigt för att han ska använda det på lördag på julbordet :)
Var inne på makeup store också och jag visade vad jag ville ha för ngt av honom mer i julklapp eftersom han inte tyckte att det räckte med min nyårsklänning :) & där va Julia, så söt e hon ! Fasiken, ville ju att hon skulle vinna :/
Såhär kommer meurling ungefär se ut :



tyvärr har jag ingen bild på mina kläder, men kommer definitivt komma ut foton från den kvällen...
Hoppas jag iaf ! ;)


Nu har jag nyss färgat hans hår & mitt eget självklart med denna färgen:
Aldrig testat den innan , så får helt enkelt se hur färgen ser ut & håller . Men hoppas på det bästa!

Vissa är sådana att när dom ser ett problem så tänker dom , det måste jag lösa . Jag är mer sådan att när jag ser ett problem tänker jag :
Ett problem , Naaa jag går nog och lägger mig och så kanske det har löst sig tills jag vaknar ,
Ett problem till , Naa jag går och lägger mig en stund till så kanske det har löst sig då ;)


Dags för duschen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0