14 December

Idag har jag varit med Meurling inne i nässjö & handlat o massa myspys :)
Sen när vi kom hem var vi ute med Snuffan & sen städade vi lägenheten!

Sedan klippte jag Meurling men vi tog fel längd på rakapparaten så det blev as kort !! Hahahahaha
Nä usch fy fan vad dumt det blev, men det ser ju bra ut ändå. Men det blev ju som sagt för kort..
Men om ungefär en vecka är det ju så långt som det var meningen att han skulle ha klippt sig ^^
så då blir det att färga hans hår också :)


Igår kom mina klänningar :D
Var jätte fina verkligen & jag e supernöjd, förutom att nyårsklänningen ser ut som att jag har världens största bröst eller ngt så det e nog bara dom man tänker på :p Haha , men jag får väl se ut som en liten bimbo ^^
Längtar as mycket till både jul & nyår verkligen, ska bli skit roligt :))
Och idag fick jag en för tidig julklapp av Mamma & Mattias också , ett skoställ och en "jackhållare" :)

Någon dag nu i veckan ska mamma nog äntligen komma och tapetsera i hallen, har tagit jätte lång tid men jag förstår ju att hon inte hinner med allt <3

Nu ska jag lägga mig i badet med hårinpackning .
LOVE IT !


(Kan tyvärr inte lägga upp någon bild idag, det cpar sig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0