12 December- Dagen

Dagen började med att Meurling kom in och väckte mig när klockan var 3 . Fattar inte hur ajg kan sova så länge men men så äre ^^
Jag lagade mat , det blev kött,sås & potatis :)

Sen låg vi & mös o kollade gossip Girl & Bones, Mysigt !!

sedan gick jag , Älskling & Meurling bort till mamma jeanette & kollade på Beck, I guds namn.
Älskar denna filmen så otroligt, den e ju kalas bra alltså!!!
Gundvald är ju helt klart n favorit och kommer alltid att vara, älskar hans stil verkligen.
Men det är ju ingen person man skulle vilja ha i sitt umgänge, men det e ju något man älskar att kolla på !

Nyss tagit en cigg med Adde & nu sitter jag & kollar på Jims värld :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0