11 December

Igår var det den tråkigaste kvällen någonsin tror jag !
Inget dricka , eller aa en öl ..

Nu är det laddat med ett halvt flak iaf, så om det händer ngt ikväll så blir det att dricka, gud så gott ! ;)Hoppas verkligen att det händer ngt ikväll, för det känns så onödigt att vakna upåp bakis som fan och veta att man inte ens hade kul. Men iofs det blir ju vad man gör det till , men lite hjälp måste man ju ha på vägen !

Alla kvinnor vet att ett av de besvärligaste föremålen i ett hem är en man.
Källa: Nancy Astor




Tankar:
Varför hör du av dig varför låtsas som att du är glad för min skull när jag tyvärr vet att det enda du bryr dig om är dina pengar och ditt mående fattar inte varför du hör av dig gång på gång och alltid när det har gått 1-3 månader då vi har varit ifrån varandra . Visst om du skulle varit en snäll människa och verkligen menat allt du skrev så skulle jag blivit glad, men jag vet att du inte är sån , iaf har du aldrig varit det innan men har du förändrats och vill kunna vara min "vän" så räcker det inte med några sms för att övertyga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0