10 Augusti

Nu har ni missat massa i mitt liv , har liksom inte orkat blogga ^^
Men här är lite bilder iaf :)

Mickis & jag i min lilla lya :)

Mickis & jag på fest hemma hos Pontus :)

Nygjord tatuering

Jag & Funk hemma hos Meurling :)

Jag & Moa hemma hos meurling

Jag & mickis på midsommar

Jag & Mickis i fredriksdalsjön

Buuuuus !


Min 18 årsdag

Min 18 årsdag


Min älskade vän <3



Midsommar ;)

Nyaste bilderna på mig och min älskade vän mickis kommer här :)





Så nu har ni fått lite bilder ;) Ska väl försöka skriva här ngn gång !

Kommentarer
Postat av: alexandra

Helt sanslöst vad jag saknar dig min älskade vän!

Vi måste börja umgås igen tycker jag :( Allt kommer bli mycket lättare nu när jag flyttar till eget med :)



Louise, du är en av dom bästa människorna jag vet. Du är en av dom som har störst plats i mitt hjärta.

Jag älskar dig vännen <3

2010-08-12 @ 01:54:15
URL: http://alexandrawagner.blogg.se/
Postat av: mickis

bästa <3

2010-08-15 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0