10 Augusti .

Jag är tillbaka på samma punkt ännu en gång .
Ja , jag vet det är skrattretande , men det kanske helt enkelt är så att vi är menade för varandra eller så är det ett sjukt jävla skämt alltihop. Men nu känns det iaf bra , vi är snälla mot varandra men iofs vet vi inte om vi ska våga försöka oss på något seriöst :) Men jag är lycklig nu , så varför ska jag klaga ?

På måndag den 16 augusti åker jag till TUNISIEN xD
ska bli så himla roligt , eller rättare sagt skönt att få komma bort i en vecka och bara sola , bada dricka och ha allmänt trevligt :)

If you love something let it go,
if it comes back to you its yours
if it doesent, it never was..


Kommentarer
Postat av: Jimmy

Jag ska inte säga något.. :)

2010-08-10 @ 18:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0