9 April Stockholm.

Nu känns allting lite bättre faktiskt , imorgon åker vi hem och jag får vara med min underbara Hero älskling <3
Och då kommer allt att bli bra !
Idag har jag först bara tagit det hel lungt helt själv pga att jag varit rätt ledsen som ni kanske förstår..
Men sen hängde jag med Sara och handlade och så gjorde vi lite mat och sen har jag lekt med Elin , så sjukt go unge . Hon ska sova hos oss inatt :) Hoppas hon inte snarkar hon med , då gör vi alla tre det ^^Haha !

Jo , just det ja .. Jag fyller ju arton på torsdag men iaf : Jag har fåt ut cigg nu på Willys 3 dagar i rad från olika personer och nu ikväll satt en fet blondin padda där och sa Nej , legitimation. As sur blev jag , men men . Jag fyller ju som sagt på torsdag !
Fast jag måste sluta röka nu , visst ni har hört det många ggr men nu ska jag göra det , fast det kanske tar lite tid ^^

Men men , saknar er alla nu & här kommer lite ego bilder så slipper ni sakna mig ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0