8 April Stockholm

Sitter här hemma i lägenheten och lyssnar på Goodbye my lover med James Blunt.
Sara och jag ska snart gå ut med Hunden och köpa cigg sen åka ner med tunnelbanan ner till Liljeholmen:)
Hoppas att jag hittar ngt fint , isf ska jag ha det på lördag när vi kommer hem .
Längtar som fan nu efter vännerna & särskilt efter Hero , min hund <3
Kommer dröja länge innan jag åker iväg utan honom igen :( ..

Tar man inte chansen direkt så går chansen till någon annan , glöm aldrig det !


När man tar 1 man till månen , varför kan man inte skicka upp alla ?

Känns skönt att vara här , men alla känslor sitter fortfarande kvar , bara för att man åker iväg menas inte det med att allting som finns där hemma inte stannar kvar i huvudet .
Men jag försöker koppla bort det nu ..
Och plus att jag börjar lära mig att öppna mig mer känslomässigt nu :)
Känns ganska skönt , det är bara det att man måste vara rädd om sitt hjärta ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0