8 April Stockholm.

Har varit en helvettes dag idag faktiskt ..
Var nere på stan med Sara och kollade en massa kläder och grejer så ringer telefonen och Hero min älskade hund blöder från magen och slutar inte blöda han har fastnat i en taggtråd och jag får panik börjar störtgråta och ringer runt som fan .. :/ Fatta att stå i centrala Stockholm och inte kunna göra ett skit !
Men mamma åkte in med honom till veterinären och han fick med sig sprutor och tabletter så han kommer att bli bra . Det enda jag vill nu är att åka hem och hålla om honom , men det går inte .. Jag kommer ju hem på lördagen och då ska jag mysa med honom tills han inte vill se mig längre :) Fattar inte hur jag kan älska honom så mycket , jag har alltid älskat honom mer än mina pojkvänner tillomed .. Men så är det väl , han är som ett barn för mig faktiskt.
Och det vet dom som står mig närmast att han är ..

Tack för allt stöd idag , kändes jätte skönt att kunna prata .
Och Tack J för att du fick mig på bättre humör , började le så fort du öppnade munnen ! :)

Men en bra sak idag iaf var att jag hittade ett par Jeans för 200 kr och ett midjebälte för 50 ;)
Haha ..
Och en till bra sak var att Hv vann idag !!!!
önskar dom all lycka nu när dom ska spela mot djurgården som faktiskt är ett sjukt bra lag .

Nu ska jag och gullungen sara kolla på Wallander .

Puss & God Natt alla läsare <3


Älskade Sara & Jag , hon är en äkta vän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0