5 April , Stockholm !

För det första så sitter jag i bilen och är i Stockholm :)
Underbart !
Jag & Sara ska bo i en egen lägenhet och bara ha otroligt skönt :)
För det mesta blir det nog lungt , men pratar om om vi ska gå till puben på fredag eller ngt också .
Skulle vara otroligt roligt faktiskt att gå ut så och kanske träffa några söta stockholmare ^^
haha , nä usch , jag klarar mig ! Blir nog ut på stan imorgon och hitta ngt fint som jag kan ha sen på min 18 års dag ;)

I helgen var det faktiskt skit roligt . Torsdagen har jag redan skrivit om men i fredags kom Elin hem till mig och jag satt och drack med henne och Alle , fast det vara bara jag som drack (inte lika kul):
Men sen åkte jag och Elin in til stan , kollade läget och lämnade bilen och sen blev det hem till Johan tror jag att vi var iaf ^^ Haha !
A , men skit samma , på lördagen var det först att kolla hockey med folket och sen blev det att vi åkte till Degen och tillslut blev det lite ös iaf :)
Blev vänn med en kille igen , och jag sa allt vad jag tyckte och tänkte . Så nu är det väl bara att vänta och se ifall allt blir bättre . Kanske aldrig blir som det var innan , men jag är bara glad över att slippa undvika honom.
Han har trots allt varit en helt otroligt bra kompis i många år . :)

Jaja , uppdaterar väl senare eller imorgon . Puss !

Kommentarer
Postat av: Dannii

dumma dumma Lollo, du är i stockholm och har ine hört av dig.. fy skäms (a) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0