20 April

Fick några sms i söndags som gjorde att jag brast i gråt . Det var från en kille som vet precis hur han ska göra mig ledsen , vet inte varför han höll på . Antar att han hade en dålig dag ?
Han skrev iaf att jag var så himla äcklig i hans ögon och att jag helt enkelt äcklade honom.
Jag tog åt mig så jävla mycket så jag ringde E och bara lipade . Fattar inte hur någon jag har tagit ur mitt liv kan göra mig så jävla ledsen , grejen var ju det att han började med att skriva Grattis i efterskott . Men fattar inte vad han får ut av att göra mig sårad ? Nu har det gått ungefär 2 månader och vi har kunnat skriva till varandra typ 2 ggr och pratat om Hero och då har allt varit hel lungt. Men såhär var det förra gången med , efter tå månader började han såhär , men denna gången var jag inte elak tillbaka . Jag orkade helt enkelt inte .
Han fick mig helt enkelt att tycka att jag var äcklig.

Nä , usch skitsamma .
Vill bara säga nu till er killar där ute att om ni en gång har älskat en person , var inte elak mot henne sen då !


Nu ska jag lägga mig i badet och försöka bli frisk ..





Älska som om du aldrig blivit sårad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0