19 April

Fredagen firade jag och mina vänner min födelsedag , gick ner till puben en sväng men det var faktiskt ingenting att ha ! Haha , som jag har längtat efter den där jävla puben men det var det tråkigaste stället jag varit med om .
Nä så jag och J åkte in med D och gick in på "Olles" Där var A, J & K och väntade på oss :)
Det var trevligt , men sen gick vi till Centrum istället . Najjs !
Kom hem , efterfest och sen gick jag och vännen hem och la oss :)

Lördagen blev hemma hos J hela kvällen faktiskt , gick baras iväg en lite stund .
Men det blev lyckat .
Lite knäppt bara att jag visste faktiskt inte själv om att jag var full och ingen annan såg det på mig heller.
Men jag hade ju glömt en del saker som man inte glömmer om man inte är full .
Tråkigt att man kan dricka så mycket utan att det ens syns på en att man är full & glad ;)

Men men , underbar helg iaf med helt fantastiska människor !

Kommentarer
Postat av: Dannii

Jag hoppas att du hade en underbar födelsedag gumman :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0