Pappa

Sitter hemma hos Ella :)
Snart ska jag gå ner till station och ta tåget till tranås och gå ut och äta med pappa !
Känner mig otroligt glad eftersom det va pappas ide att jag skulle komma till tranås . Iofs så bor han ju i boxholm (lite utanför) .. Men det e ändå ett steg  i rätt riktning . :)
Och som mamma säger kanske det e bättre att  inte träffa hans fru mer eftersom vi har bara träffats ungefär två ggr sedan fem år tillbaka =/ . Så det e nog liiiite för sent att skaffa sig en relation med henne nu.
Och om hon nu så gärna skulle vilja träffa mig så kunde hon faktiskt höra av sig för nu har jag försökt tillräckligt dom här åren .
Jadu , det e inte lätt att ha en pappa som inte bryr sig hela tiden . Men huvuydsaken är väl att han finns där ngn gång !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0