Onsdag :

På onsdag så får jag mitt studiebidrag och då har jag bestämt att Likkan ska hänga med mig in till jkpg efter skolan och så ska vi köpa löshår (har nästan bestämt mig iaf)
Och då kommer jag att se kanon ut tills i helgen ! :D
Och sen tänkte jag att jag skulle köpa ngt litet till lägenheten med :)
Man måste ju skämma bort sig själv ibland ...

Sen har jag drömt två ggr denna veckan att jag har varit blond ..
Och jag funderar på om jag ska testa det , men inte riktigt än .. Jag väntar nog tills i sommar isf :)
För just nu ska jag förhoppningsvis ha långt mörkt vackert hår ;)
Kommer bli kalasbra !


Här hade jag löshår , (LÄNGESEN)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag ska oxå till Jönköping imorgon och köpa min balklänning ju! :D, hoppas vi ses, eller kan åka tillsammans (A)

<333

2009-09-29 @ 14:10:23
URL: http://alexandrawagner.blogg.se/
Postat av: ThePerfectCatch

Jaaaa :D Men då gör vi det tillsammans tkr jag ;)

Men ring mig imorgon hunny <3

Saknar dig med :/

2009-09-29 @ 16:51:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0