BlaBla ..

Idag känner jag mig inte alls bra , ont som fan i halsen och problemen bara strömmar in genom dörren ..
Förstår mig inte på någonting alls nu känns det som :/
Killar killar killar ... Man blir så otroligt glad av dom ena stunden och sen på bara ett ögonblick kan dom förstöra hela ens dag genom att bara säga fel sak till en ..
Jag har försökt säga till min kärlek att jag behöver bekräftan på att han älskar mig .. Och jag är verkligen en sån tjej .. Jag behöver att min kärlek går och håller mig i handen när man går in i en affär ..
Jag behöver höra jag älskar dig flera grr om dagen ..
Och jag vet att detta kanske låter mycket begärt , men åtminstonde en gång i månaden vill jag ha en ros och ett : jag älskar dig ..
Usch , jag vet inte om det är normalt av mig att behöva bekräftelse hela tiden ..
Men men , har mycket mer att skriva igentliugen men jag orkar inte så nu ska jag lägga mig här i soffan och försöka bli frisk !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Krya på dig <3

2009-10-19 @ 22:41:39
URL: http://alexandrawagner.blogg.se/
Postat av: Likkan

det kommer ordna sig och jag tycker inte att det är fel ! man vill vara uppskattad och så e det ! :) Krya på dig gumman ! Syns imon ;) <3

2009-10-19 @ 23:21:42
URL: http://likkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0