VILL TILLBAKA TILL SOMMAREN !

Fan vad jag saknar sommaren 09 det var en helt fantastisk sommar ! Jag hade så fucking jävla kul med er alla!
En helt fantastisk känsla hade jag då , juag struntade i vad folk tyckte . Jag bara levde livet och var lycklig !
Alla mina vänner var underbara mot mig och alla sena nätter vi satt uppe sket fulla och bara pratade :)
På morgondagen vaknade man och undrade vafan har jag gjort nu , hade sån jävla ångest så man gick hem till Pw & sara och pratade av sig eller så var likkan bara ett samtal bort och hon berättade hur det verkligen gick till ;)
Tråkigt att sommaren är över , för det finns ingenting av det kvar nu .
Jag umngås inte med dom "vännerna" jag umgicks med då .
Det är väl så när solen går i moln och löven faller ner , det är väl någonting speciellt med sommaren antar jag .
Men jag ser fram emot nästa !


Kommentarer
Postat av: Likkan

Ah det var tider det :) det var skit kul ! Synd att det inte kan vara så jämt ! <3<3

2009-11-19 @ 20:28:03
URL: http://likkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0