Skit & matlagning ..

Fick ett mejl ifrån min fd mentor Lena att dom var oroliga för mig och att jag skulle höra av mig till dom så snart som möjligt .
Pratade med pappa igår och han sa att han inte tror att jag får någon mer chans i skolöan så nu är det bara för mig att börja söka jobb .. Vet att det kommer bli sjukt svårt att hitta ngt i domma tiderna och speciellt när jag inte har ngn utbildning ! Men det e sånt man får ta eller hur ?..

Snart ska jag börja städa och sen ska jag försöka mig på att göra egna köttbullar & till det blir det stuvade makaroner :) Hoppas att det blir gott iaf !

Idag mår jag lite bättre iaf så jag kanske ska träffa Likkan en sväng :) Saknar ju henne <3

Kommentarer
Postat av: natha

Nu ska jag ge dej en glad nyhet såfall louise som du kanske inte vet om :) Men dom får inte neka dej gymnasie utbildning trots hög från varo , innan du fyllt 20 ! Så vill du ta tag i det så gör det .

för de e pain in the ass att få jobb sen utan det och då får du plugga sen och de e dyrt =/ !

2009-11-19 @ 21:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0