Gott & Blandat .

I söndags var jag och min älskling och kollade på bio Flickan som lekte med elden .
Bakom mig satt ingen mindre än Johan Davidsson , hvs lagkapten ;) Jag vågade knappt hålla huvudet uppe ifall jag skulle skymma hans sikt .. Haha ..


I lördags så satt jag hemma hos älskling och kollade på tre filmer .
Knowing med Nicolas Cage , den va skit bra !
Dead Like Me , från en serie på comedy central . Man måste ha kollat på den serien , annars finns det ingen handling !
Young , Single & Angry . SKIT DÅLIG film ! Usch , se inte den .


I Fredags vart jag , Michis & becha i jkpg . Rätt rolig kväll faktiskt ;) Det var mycket drinkar & mycket öl och lite tjaffs :p Men som tur va så stog ju alla på min sida ^^ ´Lite konstigt eftersom det var hans vänner och jag hade träffat dom för första gången :P Haha .. Men det är väl så när man är tjej antagligen ;D Haha


Usch och nu till problemen ...
Är s in i helvettes ledsen över en sak (som jag inte exakt kan skriva här men försöker få ut lite ..)
Fatta den känslan när man har haft etyt såkallat "uppehåll"
 med sin pojkvänn och båda har legat runt och så ..
Men sen at känna den känslan när man ligger igemte personen och han tar på dig och känna att så har han gjort på alla andra med .. Man känner sig ouppskattad , hopplös & helt värdelös .. :(
Alla vet ju att vem man än äör med så har han alltid haft ngn innan dig och kommer antagligen att ha ngn efter dig med , man vet att han antagligen har sagt alla dom fina orden till någon annan innan han sa det till dig .
Fatta att känna denna jobbiga känslan i magen hela tiden , det gör ont och man får som en kvävande känsla i halsen som om man när som helst kan sluta andas ...


Kommentarer
Postat av: Frida

vet PRECIS hur den känslan känns... men det e bara du som kan jobba på det vännen...poss

2009-11-17 @ 14:56:33
Postat av: Alexandra

Att skydda henne från att bli sårad är väl det sista du borde tänka på med tanke på allt som hänt innan. Du väljer att såra/skada mig istället som inte gjort dig något. Jag kommer aldrig kunna förstå hur du kan välja att snacka så mycket skit om mig helt without reason.. eller juste, du vill inte att hon blir sårad. Om hon nu är så säker på sig själv och sitt förhållande så hade väl inte det skämtet blivit mer än skämt för henne?. Det enda hon gör genom att hålla på sådär är att såra och skada sig själv. Jag trodde bara inte att du skulle börja backstaba mig och prata illa om mig. Du var nog den sista jag kunde tänka mig göra så,,

2009-11-17 @ 15:39:27
URL: http://alexandrawagner.blogg.se/
Postat av: KristetLuder

Haha herre gud, jag & louise har kännt varandra &lekt med varandra ända sen vi va små barn. Varför skulle hon skydda en falsk människa som du då? Grejen är att ingen av oss vill ha en falsk männisa i våra liv. & lalleh även om jagär säker på mej själv & mitt förhållande vill jag inte ha en sån människa som du i min närhet !

2009-11-20 @ 11:55:20
URL: http://kristetluder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0