Jobbigt =/

du sårade mig så jävla mycket , jag fick panik när jag läste det du hade skrivit ..
Visste inte vart jag skulle ta vägen , visste inte vad jag skulle tro .
Den känslan gjorde så jävla ont , jag kände att jag verkligen var helt obetydlig för dig , helt VÄRDELÖS ..
Sen igår så kommer du hem till mig med en liten lapp som det står hur mycket du älkskar mig och hur mycket jag är värd .. Sen ger du mig en hel kroppsmassage och pussar på mig hela tiden ..
Och det kallar jag ju för fjäsk .. Men jag vet inte pom du menade det du skrev till henne eller om du menar det du säger och skriver till mig .. Jag vet inte vad jag betyder för dig , men jag vet inte heller vad du betyder för mig så jag kan väl inte vara den att kräva att få veta alla dina känslor eftersom jag inte kan säga alla mina ..
Jag vet bara att just nu vill jag bara krypa ner under täcket så att alla problemn försvinner .. Men dom kommer tillbaka , dag efter dag :( Jag hatar att inte veta vad jag vill med mitt liv .
Just nu vill jag  verkligen hitta ett jobb i norge och åka dit , det skulle vara helt underbart att tjäna pengar .. Men det räcker ju inte länge med dom pengarna , vad ska jag göra sen ?
Jag vet inte om jag orkar med skolan längre , vet inte om jag vill sluta .. Men det känns så onödigvt att sluta när jag bara har ett yynka år kvar ! Det bästa är ju att ha en utbildning , för då får man lättare job b vad man än söker till ..
Nä usch fyfan , nu orkar jag inte tänka på detta mer ... Nu ska jag ut & ta en cigg sen ska jag möta likkan , då försvinner mina problem för en stund när jag är med henne <3

Kommentarer
Postat av: Michis

Louise, jag älskar dej <3 Vi drar till norge :D

2009-11-12 @ 19:37:07
Postat av: Anonym

Ja , snälla det göra vi :) <3

2009-11-13 @ 13:31:50
Postat av: KristetLuder

Lätt :) <3

2009-11-20 @ 11:57:25
URL: http://kristetluder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0