Varförvarförvarför ....

Du och jag skulle aldrig ha funkat , jag kräver för mycket av en kille , jag kräver verkligen ALLT !
Jag vill att man ska försöka in i det sista att göra mig lycklig , för om jag är lycklig blir killen lycklig . Jag vill känna mig uppskattad och det gjorde jag inte med dig .. Nu tycker du ja , allting om henne igen . Men säg vad du vill då och vad du behöver . Så lyssnar jag !
Jag kan verkligen inte satsa allting på något som kanske inte håller , jag vill inte öppna upp mitt hjärta för någon ny när det är en sån stor jävla chans att få det krossat ! Mitt hjärta är så jävla ömtåligt och du fattar inte hur komplicerad jag är . Blir bara så in i helvettes ledsen nu när jag vet att jag sårat dig och jag vet att ´som jag sa att  vi aldrig kommer att kunna vara bara vänner igen för det sabbade jag nu .
Jag gör misstag , det gör jag jämt , men detta var nog det största !
Fan förlåt , jag har ingen aning om vad jag ska göra , inte en  jävla aning . Får  väl bara låta dig gå vidare och inte såra dig mer ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0