30 December

Dagens : Sitter hemma hos mamma & har precis gjort nagarna & nu håller ella på med sina :) NajjsNajjs !
Igår : Ella satte i mitt löshår så nu har jag långt fint hår igen !

Skitsnacket : Var ju väldigt mycket prat o att jag hade knullat/sugit av en viss kille på kåken.
Dom enda som trodde på mig att det inte var jag var ju Michis & Mattias det är väl dom enda som känner mig tillräckligt väl för att fatta att jag inte är en otrogen slampa som skulle ställa mig och suga av ngn på knä . USCH!
Men nu är ju sanningen framme och allting var ett missförstånd för att en person frågade vem det va som stog där och då sa den andra att den trodde det var jag . Men sen såg dom att de inte var jag med då hade redan ryktet spridit sig vidare . Ja , herregud alltså ! Men det är väl tur att sanningen kom fram nu så ni kan tänka efter innan ni tror på rykten !

Orkar inte skriva mera , har ju just förlängt mina naglar ^^
Skriver en annan dag ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0