20 December

En dag kommer någon att älska mig , inte för min utsida utan för den jag är inuti ...



Gårdagens kväll var hemma hos Micke Shults , mycket trevlig kväll må jag säga !
Lite segt i början var det ju , men det e ju sånt man får räkna med när alla inte har kommit igång .
Men senare fram emot kvällen blev det till och med lite dans & sång ;)
Stack hem ganska tidigt , men skulle jag varit kvar hade jag väl somnat på soffan sen antagligen ^^ Var rätt trött  med andra ord ..
Innan jag gick hem så hade jag gått hem till mamma och hämtat sill, mackor , majs & riven ost .
UschUsch , hatar att jag jämt ska vara så jävla fyllehungrig & denna kombintationen låter ju hel knäppt :s Kunde jag inte fått med mig ngt bättre ? ^^

Men nu sitter jag iaf här hemma hos Mamma och är barnvakt åt Lillebror men nu är han med Hampus och spelar uppe på rummet . Skönt att han har en kompis här hemma så jag bara kan sitta här med min huvudvärk och tycka synd om mig själv ...

Btw , bilder från gårdagen kommer nog Likkan eller Tommy snart lägga ut på Fb . Men sen lägger jag ut dom här om jag kommer ihåg :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0