17 December

Igår var jag smart nog att slänga sönder min telefon :/ Har inte tagit sönder en telefon på hur länge som helst för jag vet hur jävla osmart det är , men men dumma mig .
Men jag har fortfarande en telefon :) Men det dumma är att jag har inte kvar alla nummer , så bli inte förvånade om jag inte vet vem det är om ni skriver ^^

Har varit med Lillebror i skolan idag och det var rätt roligt faktiskt :) Tänk om man kunde gå i ettan igen , vad enkelt allt skulle vara då !!! :D

Många säger att så som du är i ett förhållande beror mycket på hur din relation är med din pappa .
Är det kanske så då att alla killar lämnar mig för att jag har så höga förväntningar på alla och blir så lätt besviken ? Och jag tror inte att killarna uppskattar mig om dom inte har tid pga att min pappa är sån ?


Love is friendship on fire ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0