9 Mars

För det första : Om någon stör sig kan den personen sluta läsa min blogg.
Vi har inte kontakt med varandra för att vi inte tycker om varandra, så sluta vara så intresserad av mitt liv:)










Har kollat klart på alla oth avsnitt ju.. så nu e det bara vänta tills dom nya kommer ut :/ Det suger verkligen!


Pratade med mamma på chatten idag, och hon hade köpt två bikinis & en strandklänning till mig nu ♥
Jag ska inte ta med mig alls mycket kläder tror jag . För då kan jag ju inte ta med massa tillbaka ju !
Fast iofs, hittar jag massa snyggt och det inte får plats i resväskan så slänger jag mina gamla saker !!



Underbaraste var här nyss o förgyllde min dag , men nu skulle han kolla på hockey ;)
Följer inte med dit oftast för att en otroligt omänsklig person är där ibland.
Så jag struntar helt enkelt i det o myser med honom här hemma istället !!!
Jag är så glad för att han är min, kunde kanske ha fattat att det skulle vara vi för 7 år sen när han först blev kär i mig, han har ju varit det hela tiden.
Han har ju haft förhållanden emellan, men han säger att han alltid har tyckt om mig mer än som en vän.
skulle bara villja gå tillbaka och släppa in honom direkt så hade jag sluppit alla dom här småskitförhållandena ♥
LoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLoveLove!



Nu ska jag måla mina naglar , det e skit kul för jag har ungefär 40 nagellack och glitter o skit som jag köpte häromdagen :)



Förövrigt så är denna tjejen underbar !



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ursäkta? Jag vet inte om det är michis du är arg på eftersom detta inlägg kom upp men du behöver fan inte klanka ner på mig i inlägget? Kanske omedvetet men ändå.

2011-03-10 @ 11:28:07
URL: http://alexandrawagner.se
Postat av: Michis

angånde alexandras kommentar.. om detta inlägget skulle vara riktat mot mej så undrar jag vad jag gjort dej isf?

2011-03-10 @ 12:09:41
URL: http://kristetluder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0