28 Februari

När man börjar högstadiet så får man välja, eller placeras i vilken grupp man ska vara i.
Frågan är vad du valde eller blev ?
Blev du den populära , ensamma , nörd , plugghäst eller sportfånen ?
Säg att du blev populär .
Säg att du har gått ut skolan nu och inte har kvar den stämplen längre .
Vad blev det av dig ? saknar du att vara den populära som alla följde efter och saknar du att du var någon och nu är du bara en av flera som fortfarande kanske tillhör en grupp för att du inte har växt upp och förstått att man behöver inte tillhöra en viss grupp, man kan vara den ensamma men ändå en del av allt annat också.
Så det jag försöker säga är att ni som går i högstadiet eller ska börja, tänk efter på vad ni vill vara senare i livet.
För det ni gör ni kommer att påverka hela era liv.



Jag var en söt liten flicka innan som älskade livet och allt som fanns däri.
Nu är jag en flicka som möter svåra beslut och har haft jobbiga saker i min uppväxt.
Jag vill tillbaka, tillbaka så att jag kunde ha fått det bättre.
För det e bara jag som kan göra mitt liv till det jag vill!

Tänk om man skulle kunna gå tillbaka :)



Längtar efter min familj sjukt mycket, men nu är det bara 12 dagar kvar <3

Kommentarer
Postat av: Becha

Gud va sööööt liten Lollo =)

2011-03-03 @ 13:09:17
URL: http://kriim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0