9 Maj

Jag säger bara såhär till alla som klagar på att jag dricker för mycket, för det första : jag var nykter igår ;9
Och för det andra det kan löna sig att gå ut och festa , för jag kanske ska jobba för första gången som bartender nu nästa fredag & lördag . det ni !
Känns så jävla roligt att ma kan hålla kvar sina kontakter och när man stöter på dom blir det bara klockrent !
Fick en visning på hotellrummen på högland , var så otroligt längesen jag var där . Men det är absolut värt att åka dit och festa igen kan jag ju säga . trevligt folk och bra musik.
Det enda jag har att klaga på är att det är gansa så ljust för att vara ett uteställe.

I fredags var jag altså på hotellet och hade enormt trevligt , pratade med gamla bekanta . Men tyvärr blev det ingen dans , det var lite surt det
Men jag tror att det berodde på all jävla sprit jag fick i mig , men otrolig goda drinkar gjorde bartendern faktiskt :)
Blev hemkörd av en god vän och det var en massa prat när vi kom hem till mig , kommer ihåg saker jag sa o frågade men inte mycket svar . Antar att det inte var  något viktigt eftersom jag inte kom ihåg det :p

Igår (lördag) så hade jag tänkt att åka in till jkpg och ha en awsome kväll men min kropp tolererade inte detta så det blev en film och massa mys med det förflutna.
Jag har funderat lite på detta nu och jag var så himla rädd för att bli sårad av honom igen.
Men jag tror fan inte jag blir det . Känner mig så jävla stark just nu när det gäller killar.
Känns som att visst , vill han inte ha hela mig så får han inget liksom.
Och jag hittar ngn annan , någon som är mycket bättre än dig.
Det är nog så man får tänka , att det finns fler fiskar i havet.
Eller , missar man en buss så tar man nästa ?

Ska ta det här enkelt , allt kanske inte är perfekt i mitt liv. men just nu nöjer jag mig som det är.
Får jag detta jobbet nu på fredag lördag vet jag att det kommer vara så att jag jobbar mer , sen plus att jag kommer säkerligen få jobba på fler ställen också !
Och då är allt som jag ville ha det , jag har alltid velat bli bartender.
Går den drömmen i uppfyllelse så kommer det andra med att göra det :)


Ska försöka ta lite bilder nu snart , är bara gamla här ju . Men men , Pussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0