5 Maj

Mycket har förändrats i mitt liv nu , saker har gått åt helvette och nya saker har fått liv igen.
Men en sak som jag tänker mycket på nu är att jag ska verkligen försöka att bara tänka på mig själv nu ,
att vara självständig och försöka förstå att jag faktiskt klarar mig själv
och att jag inte behöver ngn kille jämt för att känna mig uppskattad och lycklig.
För det ska ju faktiskt inte vara så att man säger att man är singel ,
utan man ska fan säga att jag har mig själv och livet leker !

Välkommen till mitt nya liv .



Btw , kroppen är snart tillbaka ;) Grr , Mums !

Kommentarer
Postat av: kisse nisse

varför såg du inte ut så när vi var tillsamans :P ;)

2010-05-05 @ 16:47:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0