Roliga historier för er som har tråkigt :)

En kvinna kommer hem och säger till sin man:

- Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft alla dessa år? Nu är den borta!

- Ingen huvudvärk längre, frågade mannen. Hur gick det till?

Hon svarade:

- Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag skulle ställa mig framför en spegel och säga:

- "Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk..."

- Det fungerade! Huvudvärken är borta! Mannen svarade:

- Det är ju fantastiskt!

Kvinnan:

- Du vet ju att du inte har varit Tarzan direkt i sängen dom senast åren. Du skulle kanske också besöka hypnotisören och se vad han kan göra åt det.

Mannen gick med på detta. Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem, lyfter upp sin hustru och lyfter henne in i sovrummet, klär av henne, lägger henne på sängen och säger:

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare och hoppar ner till henne i sängen och älskar passionerat som aldrig förr. Hans fru säger:

- Wow, det var ju fantastiskt!

Mannen svarar:

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går tillbaka in i badrummet, kommer ut igen, och dom älskar ännu en gång.

Frun säger:

- Wow, det var ju ännu bättre!!!

Då säger mannen:

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Efter det går han in i badrummet igen. Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln och säga:

- "Hon är inte min fru, hon är inte min fru, hon är inte min fru..."

Hans minnesgudstjänst äger rum på måndag.


 

Två pojkar stod och pratade vid en busshållsplats då den ena av dem utropade en rejäl svordom just som en gammal präst gick förbi:

- Tror du inte att djävulen hämtar dej om du ropar på honom?

Pojken tittade ett tag på prästen och sa sedan:

- Det är väl värre för dej, du pratar ju illa om honom varje söndag.


Britta låg på sin dödsbädd och bredvid vakade maken, Rune, vid hennes sida. När han stilla tog hennes hand i sin rann en tår stilla längs hans kind för att slutligen droppa ner på hennes panna och väckte henne ur hennes slummer. Hon tittade upp på sin man och hennes torra läppar rörde sig:

- Åh, Rune, stönade hon svagt.

- Ssssh, älskling, sa han. Sov vidare du. Försök inte prata.

- Men, Rune, fortsatte hon, det är en sak jag måste erkänna.

- Nej då, du har inget du måste erkänna. Allt är bra. Sov du.

- Men jag måste få dö i frid, Rune. Jag har varit otrogen mot dig. Med din bror, din bäste vän och till och med din far.

Rune log ett matt leende mot sin hustru och strök ömt hennes bleka kind:

- Plåga inte dig själv, raring. Jag vet allt om det där. Varför tror du att jag förgiftade dig?


Lille Jonny var på väg att gå och lägga sig när han hörde konstiga ljud från föräldrarnas sovrum. Han öppnade dörren och fick se pappan på sin mamma ifärd med vild sex. Pappan vänder sig flinande om och ger Jonny tummen upp.

Nästa dag när pappan passerar Jonnys rum hörs det konstiga ljud innifrån. Pappan öppnar och får se pojkens farmor.

-Va fan gör du!! skriker han

Jonny tittar upp och säger..

-Inte så kul när det är din morsa va?!


 

Kurs 1

Hur man fyller vatten i ett iskubsform sedan man tagit alla iskuberna.

Steg för steg med diabilder.

Kurs 2

Toalettpapper, är det sant att det växer på toalettpappershållaren?

Diskussionsgrupper.

Kurs 3

Är det möjligt att lyfta upp toalettringen innan man urinerar, och går det att urinera utan att träffa golv, väggar och badkar?

Praktiska övningar.

Kurs 4

Grundläggande skillnad mellan smutstvättskorgen och golvet.

Overheadbilder och funktionsbeskrivande diagram.

Kurs 5

Efter middagen: Kan disk flyga av sig själv ner i diskhon?

Videoexempel.

Kurs 6

Lära sig att hitta saker, börja med att leta på de riktiga platserna istället för att vända huset upp och ner medan du skriker.

Öppet forum.

Kurs 7

Att ge henne blommor är inte skadligt för hälsan.

Bilder och ljudband.

Kurs 8

Riktiga män frågar om vägen när de har kört fel.

Berättelser från verkligheten.

Kurs 9

Är det genetiskt omöjligt att sitta lugn när hon fickparkerar?

Körsimulator.

Kurs 10

Grundläggande skillnader mellan mamma och fru.

Rollspel.

Kurs 11

Hur man blir det perfekta shoppingsällskapet.

Avslappningsteknik, meditation och andningsövningar.

Kurs 12

Hur man botar hjärnsläpp när det gäller att komma ihåg födelsedagar, årsdags-jubileum och andra viktiga datum samt att ringa när du vet att du blir sen.

Elchocker och full lobotomi.


Jocke 4 år studerar sina testiklar i badkaret. Till slut lyfter han blicken mot sin mor och frågar: Är det där min hjärna? Inte än, min älskling, inte än.


En man hade tatuerat sin frus namn Hilda på sin penis. I slakt tillstånd syntes endast HA. När han besökte herrtoaletten fick han se en färgad man bredvid honom som också hade bokstäverna HA på sitt organ.

"Heter din fru också Hilda?" frågade mannen.

"Nej. På min står det: Hello and welcome to the wonderful land Jamaica!

 


Det var ett gift par som låg och sov.

Mitt i natten ringer telefonen, frun går upp och svarar.

Efter en liten tystnad skriker frun till

-Hur i helvetet ska jag kunna veta det, det är minst 20 mil dit.

Och sedan slänger hon på luren. Maken blir förskräkt och frågar:

-Vad handlade det där om?

-Vetu, det var en kvinna som ringde och frågade om kusten var klar.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0