7 December

Idag har jag & Meurling varit hemma hos min kära morbror Totto och fikat & sen hämtade vi barnen på dagis/skolan :) Dom är så gulliga !
Totto hade fått det jätte fint i sin lägenhet, blev lite avis ^^ Och han ger bara 5200 kr för den & det e en trea precis igemte vätterstranden i stan ! Fan vad billigt säger jag bara!
Min lägenhet klassas som en Etta & är en vindsvåning och går på 3000 kr i månaden.. Hmm, kanske är liiiiiite dyrare här än i jkpg :s Aja, får väl ta o flytta dit sen, men orkar inte flytta nu för nu har jag ju nyss flyttat o jag trivs faktiskt här:)) + att alla vännerna & familj finns här <3





sen åkte vi till a6 & jag köpte nikotinplåster så att jag kan fortsätta hålla suget nere !
Sen åkte vi till Olles & jag köpte en biljett till Maskens födelsedag :D <3 Ska bli så roligt!

Nu om en halvtimme börjar Desperate Housewifes & sen Cougar Town !
LOVE IT!!!


Glömde berätta med att jag & hero var ute & gick innan och sprang i den höga snön igen, fasiken det märks ju att jag har dålig kondis men men det e roligt för Hero iaf !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0