7 December - Filmtips !

Ni har säkert redan sett några av dom här filmerna, men dom som inte gjort det än - SE DOM!



Sjätte sinnet, en otroligt bra film om ett barn som kan se spöken.
Jag älskar denna filmen, det kryper i hela kroppen även efter att jag har sett den 4-5 ggr!





Orphan , denna filmen är så grymt bra .
I början verkar den inte alls läskig, men tro mig den blir sjuk!
Den här filmen handlar om en familj som redan har två barn en liten söt flicka och en pojke
och dom tar in ett fosterbarn.... Mer kan jag tyvärr inte säga ni måste se denna filmen själva !




Jag vet jag vet, denna har jag redan lagt ut.
Men vill ni se en bra film som får erat hjärta att hoppa upp & ner om lycka ska ni se
The back-up plan <3




Denna filmen är bra, men otroligt sjuk. Men den är riktigt sevärd !
Den handlar om Summer , (skåde spelaren är Alice Edwards syster i Twilight)
hon sticker ifrån sin mamma till en liten by för att hitta hennes pappa som hon endast har ett foto av.
Hon kommer till byn och träffar en riktigt söt kille & spenderar natten med honom................




Denna filmen är riktigt bra, men den är rätt svår att förstå ibland.
Så om man ska se denna ska man gilla "psykologiska filmer"
& vara snabb med att tänka :)




Denna filmen är bra, men riktigt riktigt äcklig ..
Rekomenderar ej att ses ensam !!!!!!!!!!!!!!!!




Bra film !
En tjej börjar jobba på ett sjukhus som vikarie för en annan tjej har sagt upp sig.
Det händer konstiga grejer med barnen & hon tar reda på varför detta händer......




Det här var några av mina favorit filmer, skriv gärna till mig om ni har någon bra film som ni tycker att jag ska se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0