6 December Nyårsklänning :D

Nu har jag beställt en nyårsklänning & en julklänning !
Så himla fina båda två, nu fattas det bara smycken, men det åker jag in o handlar istället för att beställa på nätet!
Underbart med nya grejer ^^ Sen beställde jag en mössa med ! Blir lite lättare i plånboken, men man måste ju vara fin i jul & nyår eller hur ? <3

Finaste sambon är ute o spelar Hockey med Pw :)
Vi var nyss ute & gick med Hero också och jag och Hero sprang i den höga snön på fotbollsplanen Puh* vad jobbigt det var , det e ju en halvmeter hög snö där nu :o ..

Sitter & hjälper Mickis att hitta en nyårsklänning också, man måste ju passa på innan dom tar slut liksom!

Igår gick jag & Meurling hem till Carro & Linus o hälsade på, jätte mysigt & Hero fick ett ben som han va jätte mallig över !



Du skrattar när jag gråter, jag står när du faller !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0