3 December FREDAG !!

Idag kom Mickis & hämtade mig så tog vi en tripp till nässjö o handlade lite saker :)
Jag inhandlade:
En Plattång
En concealer
En parfym
Tre par trosor

& Sen har jag glömt att berätta att jag har köpt en värmeögonfransböjare :D As bra!

Nu har jag färgat Mickis hår tre ggr :o Haha men det blir nog bra!

Jag Mickis & Meurling ska knäppa varsina cider/öl nu sen blir det roliga spel med trevligt folk :)

LOVE IT!




Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag.. är så himla svårt när man inte vet vart man ska sen!
Men jag hittar väl ngt passande, annars e det bara byta om igen ;p


Aja, skriver kanske mer sen det vet man inte :)
ska försöka ta ngra bilder ngn gång men glömmer jämt det .


Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0