10 December

Gick upp idag vid halv elva & då kom Mickis på besök o åt frukost sen stack hon vidare på praktiken , som av någon andledning är jäääätte rolig på fredagar. Undrar vad det kan bero på? ;)))

Nyss tagit ett skönt bad och luggit och funderat över vad man ska hitta på i helgen!
Mickis , jag & meurling funderar över att vara nyktra hela helgen. & visst skulle det vara skönt att slippa vräka i sig så mycket kalorier som det är i öl opch dyl. ? Javisst, men vad ska man göra istället ?
Gå på bio ?
Bowla ?
Det e ju dyrare och bio e ju onyttigare än ölen liksom:/
Får väl helt enkelt bli en filmkväll hemma hos oss antar jag !

Tänkte att man kanske skulle kolla med Carro & Linus på lördag eller söndag om vi skulle laga middag ihop o käka lite gott också :) Får se om det blir så !

Idag ska mina klänningar & min mössa komma , undrar ifall dom gör det eller om dom kommer imorgon..
Längtar efter att se om dom passar !
sitter inte julklänningen snyggt så får jag lite panik om vad jag ska ha på mig på olles !
Aja, men det löser sig, får väl hitta ngt annat juligt isf ;) Haha!


Kommentarer
Postat av: icornr

Visa din blogg på iPhone!

http://www.icornr.com/sv/registrera.php



Du får 3st gratis Hajp i Spotlight när du registrerar din blogg!

2010-12-10 @ 14:48:33
URL: http://www.icornr.com/sv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0