11 Augusti

Sitter hemma & funderar på vad jag ska göra idag , klockan är snart halv 11 och jag har varit vaken sen 7 :p
Förstår inte varför jag vaknade så tidigt , men jag bestämde mig för att jag skulle ställa om dygnet nu för det är nog inte så kul att vara uppe till 3-4 på nätterna och vakna halv 3 på dagen i Tunisien .
Tror mamma blir rätt sur då..
Kom på en sak , jag kommer nog inte få så himla mycket semester eftersom mamma & Liam går ju upp typ vid 8 på morgonen och då kommer mamma bli sur om inte jag går upp med . Men iofs jag kan ju sova på stranden ;)

Det här med kärlek & allt ..
Varför ska det vara en sån press att vi ska skaffa fast förhållande , hus & barn ?
Förstår inte riktigt detta , jag känner en enorm press nu alltså.
Men igentligen , varför ?
Man behöver ju faktiskt inte ha barn , hund & villa ¨.
Varför kan det inte bara vara jag & Hero & jag har en superbra karriär så jag kan resa utomlands när jag vill och vart jag vill ?
Tycker inte att vi ska ha en sån press på oss , ha roligt och sen kommer resten till dig!

Nä , nu ska jag försöka ringa & väcka Elin och tvinga henne o hänga med ut o fiska kräftor ;) MUMS!

The love you cant have
Lasts the longest
Feels the strongest
And hurts the most..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0